2011. július 12., kedd

éssssssssssssss

Meg is történt a sorsolás igaz közjegyző jelenléte nélkül (mert már mind a kettő alszik), de cserébe a szememet becsuktam közbe :))) a képek nem a csukott szemem miatt lettek ilyen rosszak, hanem mert csak a mobilommal tudtam fényképezni :( de azért olvasható! És senki nem lát rosszul, mert két nevet húztam :)) az oka pedig, hogy belejöttem a fülbevaló készítésbe :))) Ezúton is szeretnék gratulálni nektek, és várom a címeteket e-mailbe (galgabi82@gmail.com)


Nyertesek: RANCSA, CSIPKELELKŰ


4 megjegyzés:

  1. Kedves Gabi, szeretném itt is megköszönni (hogy nyilvánosan is legyen nyoma :) a csodaszép fülbevalót! Nagy örömet szereztél vele.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök ha örömet okoztam vele :) a fotózást én is szerettem volna tőled kérni, mert elveszett a róla a kép :( és nyugodtan kiteheted a blogra :)

    VálaszTörlés
  3. Kitettem: http://csipkelelku.blogspot.com/2011/08/ajandekot-kaptam-gift.html :) A kép lehetne jobb is, pedig igyekeztem. :(

    VálaszTörlés