2012. augusztus 22., szerda

én is beálltam a "meskások" közé :)

Nagyon hosszú gondolkozás vezetett el oda, hogy kilépjek az itthoni bezártságból. Lányaim szeptembertől oviba mennek, és nekem sürgősen el kellett gondolkodnom, hogy mit is szeretnék csinálni. Abba biztos voltam, hogy valami kézműves dologgal szeretnék foglalkozni, de itt jött is az ellen gondolat, hogy a vertcsipkét nagyon kevesen tudják megfizetni, így kénytelen voltam tovább elmélkedni. Remélem, hogy a termékeim sokak tetszését elnyerik :) Most még szerény a kínálat, de folyamatosan dolgozok azon, hogy minél több termékem közül lehessen választani!

Ide kattintva éred el a boltom


1 megjegyzés:

  1. Jó régen jártam erre... Drukkolok, hogy jól menjen a bolt! :)
    (Magam is fontolgatom a dolgot egyébként).

    VálaszTörlés