2012. április 16., hétfő

Idrija csipke

Lassan akár le is költözhetnék Terénybe annyit járok oda :)) de mit lehet tenni ha gyönyörű a táj, szuper a szállás, fenséges az ebéd és nem utolsó sorban nagyon jó a társaság :) Szóval nem hagyhattam ki :) Most az Idrija csipke és a tervezés volt a téma. Ezt a kis csipkét sikerült elkészítenem 4 nap alatt. Bár lett volna időm a nagyobb mintára is, de valahogy nagyon kivette az energiámat a friss hegyi levegő. Legszívesebben aludtam volna egész nap :) Mikor megkaptam a mintát Veronika mondta, hogy ez a minta 7-8 óra munka nagyjából. Hát be kell, hogy valljam arra goondoltam, hogy mit nekem ez a pici minta én elkészítem pikkpakk :D hát igen.... Csütörtök este kezdtem és péntek estére végeztem vele :D Persze nem dolgoztam végig ezt az időt, de bőven kitett 8órát, sőt... :)




2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Igazán szép lett!

    És látom, milyen nagyszerűek ott a munkakörülmények is... Nem csak a társak, program, hanem mindenütt árad a fény!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Igen a fény csak úgy árad be a műhelybe. Nagyon ötletesen oldották meg a Juditték. :)

    VálaszTörlés