2012. szeptember 16., vasárnap

ismét tanfolyamon jártam :)

Nagyon sokat gondolkoztam ezen a rajzolás dolgon. Az előző tanfolyammal volt egy kis hiányérzetem. És így utólag tudom, hogy az a tanfolyam nem volt a legjobb választás... De ez van. Legalább megtapasztaltam, hogy mi a különbség egy rossz, és egy csúcs szuper tanfolyam között. Aki esetleg gondolkozik azon, hogy elmenne egy ilyen 3 napos képzésre annak nagyon ajánlom Bartók Erzsébet tanfolyamát LINK!! Azt hiszem a képek magukért beszélnek :)
Nagyon jó kis társaság jött össze, és szuperül éreztem magam. Mintha már ezer éve ismernék mindenki onnan! És a nagy lendületemben be is iratkoztam egy akril tanfolyamra is :D pedig mindig azt mondtam, hogy neeeeem én ecsetet tuti nem fogok a kezembe. De Erzsébet munkáit látva nagy kedvet kaptam hozzá :) 
Bevallom őszintén, hogy az első portréval nagyon meg vagyok elégedve :D A második rólam készült, de valahogy nem voltam jó passzba. Elég nehezen álltam neki. Végül is az is tetszik, de valamiért nem vagyok teljesen én :) Mintha sokkal fiatalabb lennék rajta, vagy nem tudom. De ha nem hasonlítom magamhoz csak ránézek, akkor az is tetszik :))





 Ezzel a feladattal nagyon megküzdöttem :) lehetne jobb is, de ez is akkor készült mikor az önarcképem :)




Ez a kép meg szénnel készült. Sose dolgoztam  még ezzel az eszközzel. Első nekifutásra nagyon nehéz kezelhetetlen volt, aztán egyre jobban azt csinálta amit én akartam :)




3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nagyon nehezen kezdted és nem tudtál rajzolni , de nekem nagyon tetszik. Még a kezedet is felismertem :)
    Ügyi vagy :) Szerintem ezt is folytatni kellene.
    De a vizsgáról ne feledkezz meg !!!!

    VálaszTörlés