2011. február 24., csütörtök

Nyertem :))))

Engem is elkapott a gépszíj. Régen fogalmam sem volt, hogy sokan játékokat hirdetnek a blog követői között. Aztán nem is olyan régen kb. egy hónapja megnyílt előttem ez a lehetőség. Megmondom őszintén nem gondoltam, hogy nyerni fogok bárhol is. És akkor rám mosolygott a szerencse :))))) és én hitetlen nem hittem el, hogy az én nevem szerepel ott és emiatt sajnos utolsó pillanatban jelentkeztem.... ezúton még egyszer elnézést kérek emiatt! Viszont a z ajándékozóm aki nem más mint Tiffanylda, nagyon gyorsan küldött is nekem egy gyönyörű ajándékot! És nagyon bízom benne, hogy most már tényleg megjön a tavasz, ennek a szépséges tulipánnak a hatására!!!!És még egyszer nagyon köszönöm!


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen!:) Megtiszteltetés, hogy a legnagyobb kincseiddel fényképezted le!!! Édesek!:)

    VálaszTörlés