2011. április 29., péntek

kislányaim két évesek lettek :)

Sajnos kicsit megkésve de végre sikerül elkészítenem ezt a bejegyzést is! Mivel március 14.-én töltötték a 2 éves kort! Az első torta gesztenyekrémes a második pedig oroszkrém torta. A lányok egyből nekiestek és az összes díszítést fél perc alatt elpusztították róla :)))

A gesztenye torta kréme: hulala és gesztenyemassza keveréke, egy kevés meggyel.

Oroszkrém torta: Ennél pedig ezt a receptet használtam. Csak véletlenül kihagytam a mazsolát (amit természetesen nem áztattam volna rumba a lányok miatt ) és friss gyümölcs hiányában konzerves gyümölcsöket használtam, és meggybefőttet. Mind a kettő torta piskótája sima lisztből készült. És nagyon finomak lettek :)))




2 megjegyzés:

  1. Ó most látom, hogy ikrek - azért oly egyformácskák... már mint méretre... De egyik szőke, másik barna...
    Hát... biztos megkapod tőlük a kiképzést...
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Igen ikrek :)) Köszönöm! Hááát kiképzést azt kapok :)) legalább edzett leszek! De azért a csipke is halad. Már a nagy minta nagyjából kész, és elindultam körbe. Bár lehet ez lesz a hosszadalmasabb része.

    VálaszTörlés