2012. március 12., hétfő

3.

A következő feladat nagyon izgalmas volt. Ugyanis úgy kellett rajzolni, hogy az eredeti vonalas rajz fejjel lefelé volt, és ennek megfelelően nekünk is fejjel lefelé kellett rajzolnunk. Nagyon érdekes érzés volt. Ahogy én megértettem ennek a fejjel lefelé rajzolásnak az okát, az az, hogy mivel rögzült képek vannak mindenről a fejünkbe így azokhoz ragaszkodunk, és nem a látott képhez. Ezért ha megfordítjuk a rajzot, nem egy kezet fejet lábat próbálunk lerajzolni, hanem a vonalakat éleket. Én legalábbis így értelmeztem a dolgot. A lényeg viszont, hogy ebbe tényleg van valami. :))

Még én is meglepődtem rajta, hogy milyen kép fogadott mikor megfordítottam a lapot :D Persze vannak benne hibák. Mindkét képnél a fejek csúsztak el egy kicsit (bár az első kép eredeti változatánál is kicsi a fej) mert mikor a fejhez értem, dolgozott a bal agyféltekém a jobb ellen, mert mindig eszembe juttatta,hogy én most egy arcot/fejet rajzolok, amit viszont én nem tudok rajzolni.

Pablo Picasso - Igor Sztravinszkij (persze az eredeti változata)


Azért, akik a csipke miatt követik az oldalt, azok ne ijedjenek meg, mert nem dobtam a háttérbe azt sem :) és vannak terveim, amiket igyekszem megvalósítani! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése