2012. március 12., hétfő

egy új lehetőség a kikapcsolódásra?

Igen! Legalábbis bízom benne nagyon :) Már gyerekkorom óta foglalkoztat a rajzolás. A családomban is vannak többen akiknek nagyon jó kézügyességük van. Most így bevallom őszintén, hogy nagyon irigykedtem. De mikor leültem, hogy lerajzolok valamit akkor egy nagy csőd lett az egész. Aztán ez ennyibe is maradt, hogy én nem tudok rajzolni.
Pár napja, a facebook segítségével összetalálkoztam egy nagyon érdekes dologgal. Méghozzá a jobb agyféltekés rajzolással. Utána is olvastam, mert hihetetlen módon azt hirdeti, hogy 4!!!! nap alatt a 0-ról meg lehet tanulni jól rajzolni. Vannak is tanfolyamok szép számmal, és valóban 3-4 naposak. És akkor rákattintottam a tanfolyamoknál található galériákra. Megdöbbentett a látvány, hogy milyen fejlődés látható az első és utolsó napi önarcképeken! Be kell, hogy valljam, hogy azóta be vagyok zsongva teljesen. Találtam is egy könyvet, amire épül az egész, és persze mivel nagyon izgat a dolog, így meg is szereztem :)) El is kezdtem olvasgatni és követem az instrukciókat. Persze a legjobb lenne, ha el tudnék menni egy tanfolyamra. Ott azért mégis jobban ki tudok kapcsolni mint itthon a lányok mellett. Igyekszem képeket is feltenni, az éppen aktuális rajzokról :) és nagyon remélem, hogy tényleg sikerül megtanulni rajzolni! Eddig nagyon tetszik és kezdem is érteni a lényegét. Persze itthon nem 4 nap alatt fog menni a dolog az már biztos :))Ezek a tanulás előtti rajzok. Az önarckép kicsit sem hasonlít rám :D De ha megnézem a tanfolyam oldalán a képeket, ott hasonló szintűek az első rajzok :) ez azért biztató! A könyv szerint kellett volna rajzolnom emlékezetből valakit, de az egyáltalán nem ment. Mint kiderült másnak sem ( a könyv szerint) :)

2 megjegyzés:

  1. Gabi! Ez nagyon érdekes! Biztos menni fog, mert kitartó is vagy... Kíváncsi vagyok az eredményre!

    VálaszTörlés
  2. hát még én milyen kíváncsi vagyok :))

    VálaszTörlés